فرم ارزیابی رضایتمندی مشتریان نام مشتري*نام مدیرعامل*محل قرارداد*شماره قرارداد*تاریخ :*تاریخ قرارداد*میزان اطلاعات پرسنل موسسه در مورد خدمات ارائه شده*ضعیفمتوسطخوبعالیمیزان علاقه مندي شما به ادامه همکاري با موسسه*ضعیفمتوسطخوبعالیمیزان رضایت از کانالهاي ارتباطی موسسه با شما (تلفن، دورنگار، سایت اینترنتی، پست الکترونیکی، مکاتبه، ملاقات حضوري)*ضعیفمتوسطخوبعالیزمان انتظار براي پاسخ دهی به سوالات و مشکلات شما در واحد پشتیبانی فنی*ضعیفمتوسطخوبعالینحوه بازرسی هاي دوره اي و حضور مجریان پروژه*ضعیفمتوسطخوبعالیرعایت ادب، احترام و ایجاد ارتباطی دوستانه از جانب کارکنان*ضعیفمتوسطخوبعالیمیزان رضایت شما از نحوه برخورد پرسنل موسسه در هنگام مراجعه حضوري*ضعیفمتوسطخوبعالینحوه رسیدگی به نظریات وشکایات توسط گروه اجرایی موسسه*ضعیفمتوسطخوبعالیوضعیت ارائه خدمات موسسه در مقایسه با سایر ارایه دهندگان خدمات*ضعیفمتوسطخوبعالیوضعیت ارائه خدمات موسسه در مقایسه با سایر ارایه دهندگان خدمات*ضعیفمتوسطخوبعالیمیزان رضایت مندي از ارائه خدمات مطابق با توافقات و قراداد*ضعیفمتوسطخوبعالیمیزان در دسترس بودن پرسنل فنی در مواقع لزوم*ضعیفمتوسطخوبعالیمهارت و اطلاعات فنی پرسنل در یافتن و رفع مشکلات فنی*ضعیفمتوسطخوبعالیرضایت شما از میزان ارتباط موسسه*ضعیفمتوسطخوبعالیمیزان رضایت شما از وقت شناسی تیم اجرایی درهنگام مراجعه حضوري*ضعیفمتوسطخوبعالیمیزان رضایت شما از حل مشکل پس از مراجعه حضوري*ضعیفمتوسطخوبعالی